Ahusna Kızlar 38+5te doktorum gel doğumu başlatıcaz dedi. Kordon dolanması var sanırım o yüzden sancıları beklemicez. Rahim yumuşatıcı fitille başlatacağını söyledi açılmalara göre suni sancı verilecekmiş. Hiç bu şekilde doğum yapan veya duyan var mı?
Sibel3434 Hayır’lısı olsun rabbım kolaylık versin benım tanıdık alttan fıtıl ile başlatılmış ama sancı veriyor mu bilmiyorum
Canooo28 İlk doğumum da yapılmıştı hiç bir sancı hissetmedim. Suni sancı da verilmedi sezeryane almışlardı