Minikkurabiye Bu sabah nst den sonra doktorum açıklığim kaç oldu diye tekrar muayne etti ve 2 cm olan açığım 3 cm olmuştu ayrıca keseyide biraz yokladı ve eve gelene kadar nişanım geldi kızlar yarında yatışım var normal olucak doğumum çok karışık duygular içerisindeyim dua edin. 😔😍