Bir sorum daha var arkadaşlar, ayrı post açmak istemedim. Allah’a şükür çok ciddi bir ağrı vs yaşamadım. Sadece uyuyup uyandıktan sonra yataktan kalkarken ciddi anlamda dikiş bölgesinde yanma oluyor. Ben de dikişler zarar gordu mu diye korkuyorum. O yanmayı yasadiniz mi