Sibzaf 19 haftama yeni girdim bugün detaylida plesenta aşagi uzantili dedi bu sorun olurmu doktor birsey demedi ama kafama takildi
Vaveylaanur Sibzaf benimde aynı 20. Haftada detaylıda öğrendim doktorum hiç bi problem olmadığını 32. Haftads tekrar bakacağına yukarı çıkaabileceğini söyledi. Ayın 17.sinde randevum var 34. Haftada oluyorum ozman belli olacak tek sorunu sezaryen olursun dedi bana eğer yukarı çıkmadıysa
yusraturk 21 haftamda bende detaylıda aynı şeyi duydum doktorumdan. %90-95 25. Hafta ve sonrasında yukarı çıkarmış. Fakat aşağıda olması normal doğumu engelleyen bir durum. İnşallah ileriki haftalarda düzelir. 🌷
anneckk Bende 19. Haftada gittim plesanta aşşağıda dedi , ilk gebeliğim normal doğumdu, eğer aşşağıda devam ederse sezeryan olursun dedi, ama yukarı çıkabiliyormuş bekleyip göreceğiz dedi.. sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil ☺️