rabia_varolculha Zeyna0607 ben mr cekinmem gerektiği için adetime bı hafta kala hatta yaklasik 10 gün kala gebelik testi yapmıştım ilaçları kullanmak için sıkı ti olmasın vs diye herhangi bir belirtim yoktu ilk yaptım çok silik çizgi çıktı yok gibi ama vardı 3 4 gün sonra tekrar testi yeniledim ilaç kullanmadan daha belirgin çıktı adet günüme vardı yine sonra doktora gittim çok yeni gebelik çıktı değerlerde 😊 şimdi 6 haftalık oldum 😊
ikinciannelikicin Zeyna0607 goguslerim dolgunlasti cizirdiyodu ve kahverengine dondu (normalde pembeydi) ordan bi anladim. Hemde daha yolun en basindayimmm. Simdiden buyuduler 9 ayda sagimlik inek gibi olurlar heralde
Anneadayiii Zeyna0607 kokuya duyarlılık, sürekli uyuma, göğüste hassasiyet, hafif sancılar, sürekli tuvalete çıkma ve maalesef akıntı 🤦🏼♀️ çok şükür 14. Haftamızdayız 🙏🏻😍
Songul2610 Anneadayiii akıntın nezaman bsladi cnim nasıldi rengi kıvamı bilgilendirirmsn . Benim adetime 6gün var bazen su gbi bazen şeffaf bazen beyaz akıntim var bazen öyle cok oluyoki adet oldum saniyorm bakiyorm dgl. hep bi islaklik var cnkü.
ikinciannelikicin Zeyna0607 😅 ona sozum yokta daha 1 bucuk aylik olmadi bileee... hormonlarimla bu kadar oynamamaliydi cikinca gorecek o poposunu nasil isiriyorummm😆
Duyguanneoluyor Iştahım çok açılmıştı ben sabah kahvaltısı asla erken saatte yapmazdım 7 de kalkardım bide en sevdiğim şeftali reçelini yaparken mutfağa girememiştim kokusundan
ikinciannelikicin Zeyna0607 insallah ben burdayim demek istiyodur. Biz burdayiz da diyebilirlerrrrr. Haftaya buyuk gun bizim icin tek mi ikiz mi gorucezzzz😊
Mls Bende halsizlik ve hem sıcak basması hemde üşüme olmuştu ertesi gün hemen test yaptım pozitif çıktı çok şükür 31.haftaya girdik rabbim sanada nasip etsin inşallah canim 🤲👼🏻
Zeyna0607 ikinciannelikicin yaaaa çok tatliş bir bekleyiş 🐣🐣🐣🤗🤗🤗kalbine göre versin Allahım sağlıkla gelsin bebeğin yada bebeklerin 🙏
dyguyldz86 Zeyna0607 canım ilk hamilelik belirtilerinin bence adet belirtilerinden hiçbir farkı yok. Ben kesinlikle ayrı bir belirti söyleyemem ama tabiki 4.haftayo bitirince biraz daha değişiyor belirtilerin. En güzeli adet günün geçtiği gibi test yapman
ShemsTural Asiri halsizlik gogus hassasligi, aslinda hamilelik belirtilleri ayni adetinki gibi oluyor die insan simdi adet oluxakmis gibi oluyor inanmiyor baslarda 😂
Adenbebek Kasıklarda ve gögüste agrı oldu bide gece yatınca ter içinde kalıyordum ayaktayken acayip bir üşüme ögrensıkten sonrada hep uyku istegi