zeynozey feyzayandirmaz arkadaşım ilk haftalarında gitti mide bulantısından hastahanelik olmuştu sıcakta etkiledi zor geçti🥲 20 li haftalar güzel ama mide bulantısı biter çokta ağırlaşmamış olursun:) hangi haftana denk geliyor?
Mrsfly feyzayandirmaz ah ii inşallah o zamana kadar biraz serinler çünkü şu anda aşırı aşırı derecede sıcak oralar. Yinede tabi doktorunuza danışın ve onayını alın
feyzayandirmaz Mrsfly inşaallah öyle olur, istanbul sıcağında ayılıp bayılıyorken orayı düşünemiyorum 🙈
Mrsfly feyzayandirmaz aynen bende aynı durumda olduğum için direk sordum hangi ay gideceksiniz diye. Güzel olur inşallah
zeynozey feyzayandirmaz Allah kabul etsin inşaALLAH 💐🥰 bebişle oralara gitmek çok manidar çocuğa maneviyatı geçer 😇 bizde doğsun 6-7 ayllıkken gidelim diye planlıyoruz Allah nasib ederse🥰💐
feyzayandirmaz zeynozey rabbim şimdiden kabul eylesin inşaallah, hayırlı evlatlar eylesin 🪴 Sizce hangisi daha kolay olur, bebişle gitmek mi yoksa şu an gitmek mi..
zeynozey feyzayandirmaz her ikiside güzel:) hamileyken gitmek daha kolay tabi ki, ama bebişle gitmek bebek için daha anlamlı gibime geliyor 🥲
feyzayandirmaz zeynozey öyle tabii ki ama yine de hissedar olur inşaallaj 🤲🏻🪴 böyleyken gidip kolay doğum için dua edeyim diyorum 🤣