Letu famara ve klomen her kadına farli etki ediyor canım ben 2 yılın sonunda da hamile kaldım oğlumda 3. Ayda hamile kaldım bunda 1 yıl denedik olmadı hamile kalamadım özele gittim doktorum famara verdi ve iğne ile ne çatlama oldu ne de büyüme ondan sonra doktorum tüp bebek taraftarı olduğu için oğluma rast gele olmuş ben tedavisiz hamile kalamam falan dedi ben çok üzüldüm tedaviyi bıraktım daha 6 ay doktora gitmedim daha sonra devlete geçtim doktorum tüm araştırmaları yaptı ve bir sorunum yoktu pko tek vardı ve gitti o doktorum ben de başka doktora gittim yine devlet letu verdi ve yumurtalarım büyümedi hamilelik olmaz dedi bu ay diğer ay yine gel dedi ve çatlama ignesi de vermedi ve o ay hamile kaldım letu mu yoksa kendiliğinden mi oldu bilemedim