Kızlar 38+3 olucaz gece yarısından sonra ne gelen varr ne giden ne yapsam bilmiyorum ayaklarım ellerim çok şiş ve sürekli uyuşuk yani bu bir zaman dilimi biliyorum ama karışılmaz ne zaman geleceğine onu da biliyorum ama doğurmak istiyorummmmmmmmm ne yapayım var mı benim gibi olan