Dilekatalay11 bende de gebelik şekeri var benide endokrine yolladı gittim 3 hafta önce açlık tokluk kanıma baktılar salı günü tekrar randevum var tekrar gideceğim yine açlık tokluk kanıma bakacak endokrinde benim değerlerim normal çıktı o yüzden takip edeceğiz dedi diyete ferek duymadı çünkü gebelik şekerim çıktığı günden beri yememe icmeme dikkat ettim