e_blue_sky_a evet Bi ara 5+5 ken ege üniversitesine gittim gece Bi kadın doktor yapalım dedim ama iğne yokmuş talep üzerine geliyormuş sabah gelin dedi nöbet değişmiş tabi gittim sabah nöbetçi olan doktora dedim böyle böyle ignem vardı ama daha kesem falan gozukmemisti , keseyi falan gormemissiniz daha normalde keseyi görmeyen gebelerimize yapmıyoruz bunu size niye bunu vermişler Allahim ya falan dedi böyle baya bende bilmiyorum dedim hani yapılması gerekiyormuş dedim orda ebeler falan vardı onlara seslendi yapiyonuz mu bu iğneyi keseyi bile gozukmemis dedi onlarda hayir yapmiyoz falan dediler doktor bilgisari aldı başka yere gitti falan onlara sordu onlarda yapılmıyor dedi ben iyice soru işareti oluştu kafamda yaptırmadım manisaya gelince 2 gün sonra ilk kontorlum vardı söyledim orda doktora oda hiç ilgilenmedi 🤷♀️ öyle gidiyo bakalim çok uzun oldu ama🤲😅