Hanımlar merhaba, bebeğim 38+2de sezeryanla doğdu 5 Temmuz’da. Ameliyat çıkışı bebek hemşiresiyle denedik ancak asla meme ucumu tutmadı. Tüm gece uğraştık ama sarılık olmaması adına silikon meme ucuna geçmek zorunda kaldım. Bu şekilde olmasına üzülüyorum, bugün tekrar denedik ancak çok çabuk sinirleniyor, bırakıyor.
İşe yarayan yöntemleriniz var mı? Meme ucumu çıkartmaya çalışıyorum, yandan şırıngayla mama damlatıyoruz vsvs ama yine silikona döndük. İleride mi denesem bıktırmadan?