cennetomrum Kızlar 16+5 haftalik hamileyim canim ton balığı cekti yedim internetten arastirdim sorun olmaz diyo ama baska bi sayfada zararli diyo sizce zararli mi 🙏 bebeğe bisey olur mu.?
Pinklove cennetomrum yemişsin artık bundan sonra kusup çıkaran değilsin, bir daha yeme ton balığı önerilmiyor gebelikte
__mom1 cennetomrum dardanelde civa yokmuş. Ben yedim birkaç kez. Ama konserve ürünler sağlıksız yani yememek gerekiyor. 1 kez yemekten bir şey olmaz artık ben de yemiyorum
sselinn cennetomrum aslında önerilmiyor ama bende dikkat etmemiştim. 7-8 kere yemişimdir. Sorun olmadı şükür
cennetomrum Melikesvr Bende öyle biliyordum ama bazi sayfalarda zararli diyince bi sorayim dedim tesekkurler cevapladiginiz icin 🥰🙏
cennetomrum sselinn çok şükür 🥰🙏insallah bende de bi sorun olmaz 🥰🙏tesekkurler cevapladiginiz icin 🙏🥰
Simge_celen_ozyildiz_ cennetomrum ben bilmeden bir kaç kez yemiştim instada bi post okudum cıvadan dolayı zararlı diyor ama içini ferah tut bir sefere mahsus bişey olmaz 😊