Kızlar sırtımın sağ tarafı ve mememin alt kısmı kaburgama ağrı gırıyır egılınce yerden hıcbısı alamıyorum nefesım kesılıyor ağrıdan ne egilebilyorum ne dogrulabılıyorm sancıyor 2 gündür gecmesını bekledım gecmedı daha önce yaşayan varmı aranızda sızce doktora gıtmelımıyım neden böyle bısı olmuştur fıkrı olan varmı??