Benim adetim gecikti 17 gün oldu gecikeli kaşık ta batma gibi ağrı var hafif migdem bulanıyor birde yolda yururken bı yemek kokusu geldi kuzenim biz almıyoruz diyo ama ben aldım hemde cok güzel geldi birde aşırı derecede uyuyorum gece gündüz hiç fark etmiyor sizde neler oldu gebelikte bana da anlatirmisiniz birde bu belirtiler olabilir mi gebelik test yapmaya korkuyorum 2 yıldır evliyim