Sevgi56 Selcan21 evet proteine yüksek tansiyonda eşlik ediyorsa gebelik zehirlemesi oluyor, genellikle ödemde görülüyor. tansiyon 140/90 üzerindeyse yüksek demek
Selcan21 Sevgi56 anladım canım teşekkür ederim o kadar çok yüksek çıkmıyor tansiyon da genellikle 120/48 civari hayırsiyla geçer inşallah zor