Zeyno19 benim bebeğim de 28+5’te doğdu suyum geldiği için. 38 gün küvözde kaldı şu an yanımda gayet sağlıklı hiçbir şey olmaz Allahın izniyle. bizim de bağırsak sorunumuz vardı anne sütünü tolere edemiyodu haftası büyüdükçe tolere etmeye başladı hatta 34. haftasında falan ancak azar azar tolere etmeye başlamıştı. ameliyata gerek kalmamıştı çok şükür umarım onun da bağırsakları ameliyata gerek kalmadan gelişir. gelişimlerini tamamlayamadan doğdukları için beyin, kalp, bağırsak vs gibi organlarda gelişememeye bağlı sorunlar oluyor. beyin ve kalp en önemlisi bağırsak onlara göre daha çözülebilir bi sorun Allah beterinden korusun inşallah