Hanımlar merhaba bugün sabah acile gittim şiddetli karın ağrısı kasıklarımda baskı ve şiddetli bel ağrısı vardı bu şikayetlerle gittim ve nstye bağladılar ve sancım 200lerde çıktı vajindan baktılar açılma yokmuş serum taktılar sonra tekrar nstye bağladılar sancım çıkmadı bu sefer ama şuan hala baskı var hafif hafif karın ağrısı var sizce ne zaman dogururum 32+1 haftaligim 🥺😥