DRU normalde 38. Haftada yapılıyor ama bazı doktorlar yapmıyor bencede yapılmasa daha iyi acitmiyor ama ona göre sezeryan a alıyorlar gününü beklemiyorlar darda nasılsa dar diye açılma olmaz diye ama çoğu insan açılıyor ben çok pişman oldum öyle bı doktor a denk geldiğim için adam sezeryan manyağı 3 kuruş fazla almak için beni dar çatın diyip sezeryan a aldı :/