262223-- İlk gebeliğim tecrübem yok anneler 37.38 haftada mi alıyorlar bebeği ve birde hastane çantasını 34. Haftada hazırlasam çokmu geç olur şimdi 29+3 olduk tahmini doğum Ağustos sonu Eylül ilk haftası gibi denk geliyor💙🥲🤰
Bhryeatss 262223-- canım benim 38. Haftam 17 temmuzda sezeryan olcam genelde 38 39 haftada sezeryana alıyolar 30. Haftamda hazirlamıştım herşeyimi🥰
Hande_ismail 262223-- 38+4 oldum bugün pazartesi günü gün aldık doktorumuzdan 10 Temmuz pazartesi sezeryan olucam yani genelde 39 da alıyorlar 39 haftayı görmek istiyor çoğu doktor bebeğin sağlığı için
Masalnesli 262223-- ben şuan 33+5 38 de alicak beni benimde ikinci sezeryanim salı günü dolabı gelecek odası geldikten sonra yıkayıp utelyp çantasını hazırlayacam 35 de hazırlamış olurum tamamen benim de Ağustos başına denk geliyor
262223-- Bhryeatss bende büyük ihtimal 38 de olurum galiba cantamida hazırlayım ufaktan kalsın köşede ne olur ne olmaz
Muhammed_Ali 2.sezaryenim olacak Allah izin verirse Ağustos 15 de 39 haftada alicak doktor 33. Haftadayim daha bişey hazır değil duruyorum öyle
262223-- Masalnesli sağlıkla kucağıniza alın bende 34.35 arası hazırlarım çantayı belki eksikleri var daha onları almam lazım
Muhammed_Ali 262223-- benimde canım yüreğim kalk hazirla diyor ama bedenim biraz daha otur çok sıcak diyor😂
Masalnesli 262223-- bizim eksiğimiz yokda dolabı yatağı gelicek salı günü inşallah ondan sonra ya Allah bismillah diyip basliycgm😂
Nur001 Temmuz içerisinde olacak günü belli değil 30 da hazırladım hala unuttuklarım çıkıyor ekliyorum 😅