Benimde 5 haftalık gebeyken önce kahverengi leke oldu ertesi gün baya kanamam oldu kesin düşük yaptım diye düşündüm sonra doktora gittik kesede sağlammış değerimde gayet iyiymiş kese etrafında kanama vs de yok yani nedenini net bilemeyiz dedi doktor dinlenme verdi rapor verdi o kanam 1 gün olmuştu üzerindem 65 gün geçti birdaha yaşadım yani nolacak bu şekilde bilmiyorum ama bebek ve kese sağlam olabiliyor diyorlar içinzii ferah tutun dinlenmeye çalışın bolca