Kizlar 33hafta 3gunluk hamileyim. Kan sekeri var dediler. Kanda 5.9 cikdi norma 4-6 olmali. Hergunde sabah ackarna ve yemekden 1saat sonra oylen yemekden 1s sonra akwamda yemekden 1s sonra yokluyorum. Bawina gelen varmi? Cokmu korkulu kan sekeri olmasi? Kan sekeri olubda bebeyini sagsalim kucagina alan oldumu? Cok tedirginim lutfen fikirlerinizi bildirin😞