FatmaAselinAnnesi_60 Tbayram onu da istemiyor zaten eşin ne yapcan adama buldum kocaman ayıcık al ve süslen süpriz de bitti 🤣anam bebek olunca bizde romantikte bitti 🤣😂
Tbayram FatmaAselinAnnesi_60 Ahahah ay sevgiliyken neyse de evde nerede koyacağım sonra o ayıyı😂 Bu başlık toparlanma başlığı olsun romantiklik geri gelsin😂
Tbayram bihterquenn Fotoğraflar olabilir aslında teşekkür ederim düşüneceğim bununla ilgili bişeyler💕