Tbayram bence yakın bir yerde 1 ya da 2 gün imkanınız varsa güzel bir otel bulup, hem tatil yapıp hem de gezin yürüyüş yapın derim🤍 ben de öyle hissediyorum ara ara, Şirince de bayıldığımız bir butik otel var, hemen rezervasyon yaptırıp oraya kaçıyoruz, güzel bir kahvaltı sonrası biraz yürüyüş gezme tozma derken hep çok iyi geliyor, tabii bir süredir doğdu doğacak paniğiyle ve sıcaklarla o da biraz yalan oldu ama olsun🫠