Leyla_zeynep ben önceki doğumumda kullanmıştım faydasını gördüm,dr.um açılmamın az olduğunu söylemişti o zamanlar annemlere,akşam gitmiştik doğuma,sabahı bulur demişti,bitkiyi suya koyduktan bi zaman snra dr gelmişti ve şaşırmıştı,bi anda açılmam olmuştu doğuma almışlardı,hatta bu nasıl bişe diğer hastalarıma da uygulayalım demişti😅😅 bitkiyi suya koyarken okunacak dualar var ama ne okunuyor bilmiyrm kayınvalidemler yaptıkları için,niyet ediliyo doğum için,bitki suda açıldıkça rahiminizde açılıyor,arada o sudan da bikaç yudum içiyordum çok değil...velhasıl bu doğumumda da inşallah uygulayacağız...