Busbu Kozlar malum bebiş geliyor çamaşır makinemiz şok köyütdü değişelim dedik kullandığınız memnun kaldığınız marka modelleri söyler misiniz?
Deletedmom_110 Busbu ben Profilo leke uzmanı kullanıyorum çok memnunum annemde hep o markayı kullanır ondan bende o markadan aldım herşeyimi ❤️
Nurr_22_22 Busbu 2 senedir Bosch 9 kilo 1000 devir seri 4 modelini kullanıyorum çok güzel yıkıyor çekme yırtma yıpratma yapmadı memnunum
Deletedmom_116 Bosch kullaniyorum çok memnunum annemgilde Kullaniyodu uzun seneler kullandılar bişey olmadı ve gayet temiz yikiyodu
Birannee1 Bende profilo kullanıyorum geçen yaz aldık leke çıkarma ve hijyen özellikleri mevcut şimdilik çok memnunum fiyatida çok uçuk değil üstelik