Benzese normal doğum gbisi yok saatlik acı çekiyorsn ve bebek doğunca acıların bitiyor bnm yengem el 4 ay aram var bn norml doğum yaptım o sezaryen ama bn sezaryen dan daha çok korktum ya gaz çıkartmayı bekle dikişlerin ağrı falan norml doğum canmış dedim 🙂 psikolojini bozma akışına bırak bnce Rabbim yardımcı oluyor gercektn ben ikinciye hamileyim nasipse bunda norml istiyorum inşallah 🙏