Asdfgh 37 haftalıgız bugun brden ayaklarım şişti ya odemmı oluyor kızlar bıldıgın etim şiştı 😯sok oldum braz ıs yazpmıstım ondan mı acaba
Yagmr05 Asdfgh tansiyonunzda bişey yoksa korkmayın bende 2 haftadır var ödem onlsr agrı yapıyor. 37 haftalığız sabahlar ellerim bile şiş oluyor
Bsrakyc59 Asdfgh bizde 37 haftalığız 🥴 sabahları ellerim çok şiş uyanıyorum ayaklarımda şişlik yok. Fakat biraz ayakta kalırsam ayaklarımda şişiyor. Tansiyon iyi 11/6 gibi ilerliyor. Fakat sabahları prmaklarım eklem yerleri cok agrıyor ödemden 😔😌😌
Asdfgh Yagmr05 ölctırmeedım canm tansiyonu evimde yok cunku yakın bıyerde de bulamadım ama yuksek olsa hissederim galıba ilk defa sıstıgını bugun gordum ama cam sıldım yordum kendimi ayaktayım belkide o tetıkledı
Burcu3509 Bol su tüketin ayaklarınız sallanacak şekilde değil de uzanıl vaziyette yapın küçük yastıklarla destekleyin😇
Yagmr05 Asdfgh evet zaten artık ödem olması çok normal canım ekstra bi belirtilerin yoksa kafaya takma yüksekte tut ayaklarını dinlen valla ben cuma izine ayrıldım benim 2 haftadır çalıştığm için ayak bileklerim ayağımın üst kısmı ellerim hep şişti.