Mervesoydas Kızlar bu hastanede sezaryan olanlar cevap verebilir mi? Eşleri doğuma alıyorlar mı? Ben de biraz korku başladı yanımda olsa daha iyi hissedeceğim gibi geliyor.
Susamuruuu Mervesoydas ben burda spinal sezaryen oldm. Eşleri doğuma almıyolar.ama ben odaları begenmedm. Telefon calışmıo internet calısmıyor.bi kahvaltı getiriyolar berbat.çay içmek içn sebilden su alındediler şaka gbi o kdr para alıyosn hizmet sıfır. Allahtan hemşireleri hasta bakıcıları falan ilgili tatlıda ordan kurtarıyolar. Bu arada pikeelerdrn cok hav cıkıyo cocuğmn emizği bile hav oldu
Edanur_ 3 hafta önce orada doğum yaptım. Gayet güzeldi her şey. Hemşireler, ebeler, hasta bakıcılar şahaneydi. Zaten bebeğinize doya doya bakmaktan hastanenin detaylarına takılmıyorsunuz bile
Ilayy_da Bende 40 gün önce doğum yaptım benim için en olumsuz olan noktası odalarda cam yok, havasızlıktan psikolojim bozulmuştu gerçekten. Eşi almadılar sezeryana bu arada bilginiz olsun.