gakkoyengee Kızlar bir buçuk saatlik bi mesafe var ne zaman gidilir ki doktora şimdiden düşünüyorum 🥲 aşırı stres yaptım yolda doğururum diye ödüm çatlıyor uzağa gidip doğum yapanlar gelinnnn
tunasmom gakkoyengee canım 20 gün önce doğum yaptım Tuzladan Halkalıya gittim 2 bucuk saatte gittik sabah trafiğinde suyum bir gün önce gelmişti sabahta 6 gibi ağrım oldu kalktık yola çıktık trafik falanda vardı ama yolda doğurmadım çok şükür 😂😂 kendini takip etmen gerekiyor ağrılarını falan ona göre yola çıkmalısın 🙂