Merhabalar
Benim daha önce anal fissürğm( çatlak) olurdu ama hiç hemoroitim olmamıştı. O zamandan nöbetçi meme dedikleri memeler kalmıştı, ağrısız sızısız duruyordu. 3 gün önce şişmiş, trambolize hemoroid olmuştu. Ki hamileliğimde hiç kabız olmadım, hep dikkat ettim, bol su içmeme rağmen. Karın içi basınç çok olduğu için olmuş dedi doktor.Ama öyle fena idiki ne oturabildim, kalkabildim, ne de yürüyüp yatabiliyordum. Çok acılı idi. Doktora gittim krem vs verdi ama o şişen yerdeki kan çözülmemişti. Netten bakarsan patlıcan sapını kaynatıp içiyorsun, o biraz indiriyor. Onun haricş kremler. Ama ben de hiçbiri fayda etmedi, ben tekrar kontrole gittiğimde doktor şişmiş basurdaki kanı boşalttı rahatladım.