narinbianne Kızlar merhaba geçen gün yolda çok kaldık kasıklarım bacaklarım ağrımaya başladı. Bugün de yine yoldaydık yine aynısı oldu kalktım yürüdüm dinlendim biraz geçti. Doğum sancısı nasıl oluyor anlatabilir misiniz? 37 haftalığım
Busraakay_26 narinbianne otursan da yürümende geçmeyen regl ağrısı gibi sancılar oluyor kimisine belden kimisine de kaşıklardan giriyor ve 15 dakki ile başlayıp belli zaman 2-3 saat içinde giderek süresi azalan sancılar oluyor zaten sen anlarsın doğum sancısı olduğunu