Hbetus 4 kutu verdi ikisini bugün vuruldum 24 saat sonra diğer ikisini vurulacağım Bu iğneyi kullanan var mı bilgi verebilir mi
A-eren Hbetus ben kendim evde kullanmadım ama 34 haftalıkken suyum geldi doktor çok erken daha dedi hemen yatış yapıp 24 saat içinde ciğer gelişmesi için iğne yapmamız gerekecek dedi 3 gün hastanede kaldıktan sonra doğumumu yaptırdı
tlhmrv Hbetus bn kullandım canım ilk gebeligimde de şimdikinde de.. doğumdan sonra bebek solunum sıkıntısı çekmesin diye erken doğum riski olanlara yapılıyor zararı yok korkma ilk gebeligimde oğlum oldu solunum sıkıntısı cekmedi sonrasında da sorun olmadı çok şükür .. iğne şekeri yukseltiyo vuruldugun gün daha hafif şeyler tüket bebek hareketinide azaltiyo azalırsa korkma oda normal bı iki güne eski haline dönüyor 🙂
Minis122 Hbetus ben 1 er tane 1 gun arayla 2 doz oldum ama kendim almadim devlet hastanesinde yatis yapildi orda yaptilar
Yesimmm93 Hbetus bende kullandım aynen sizin gibi ,bebegın hareketleri çok azalmıştı baya panık yapmiştım normalmiş meğerse
Hbetus Çok şükür bebeğin hareketleri azalmadı hatta biraz canlandı gibi bu iğneleri kullandıktan sonra ne zaman doğumlarınız oldu
Dalklncebru Hbetus 32 haftamda benim de çok sncim var diye doktorum ciğer geliştirici iğne yaptırdi şuan ikisini aynı anda vurulduk bebeğin erken doğumuun riskine karşı böyle vurulmasıni istedi suanlik çok zorlanıyorum iki hafta kaldı dogumuma inşllh gününde gelir minnoşlar.
Havvaca Hbetus 33+2 ve 33+3 de vuruldum canım şu an 35+6 olcam 00:00 da. Hareketleri 3. Gün normale döndü. İğne çok yakıyor ama. Ben ilaçlarımla birlikte aldım 4 kutu iğneyi 170 lira verdim ama dediğim gibi ilaçlarımda vardı içinde magnezyum aspirin kan ilacı guatr ilacı falan
Hbetus Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin insanın yüreği ağzına geliyor ben bunu en derinden yaşadım erken doğum olabilir diyince doktor zamanında doğumlar nasip etsin Rabbim.
selmac Ben de dün gece vuruldum. 34+4 teyim. Erken doğum riskinden dolayı doktorum verdi. Bebek hareketlerini düzenli takip edin ve bolca dinlenin. Rabbim sağlıkla, vaktinde, kolay doğumlar nasip etsin.