irem01 ElifKarata canım çok küçük bişey anlayamadım. Bı sonraki gittiğini atarsan bı bakarım 😊 ama bakınca kız doğdu içime tamamen hissiyat olarak 😊
dolunayes Satinur_66 bilmem canim:) adi bende saklı ismi onda sorun yokda kullanici adi olmadan zor çikiyor
Satinur_66 dolunayes merhaba canım rıca etsem bide boyle bakar mısın beta yazmamısstım sana ben 03.02.2000 Esim 25.09.1998 Son adet 28 Nisan Beta 153
ElifKarata irem01 herkes kız diyor 10 kişi kız dediyse 2 kişi erkek demiştir 🥰🤣🤣 hadi hayırlısı sağlıklı bir evlat olsun da tamam canm Bi sonraki ni atarm 🥰