Ozgekrks https://mutluresim.com/image/nI4tF2 https://mutluresim.com/image/nIGCyg https://mutluresim.com/image/nIGn8E https://mutluresim.com/image/nIG1zM https://mutluresim.com/image/nIGXpz https://mutluresim.com/image/nIGe4U Tahminleri alabilir miyim 🫶🏻
Ozgekrks @fztanne_ @Zehross03 @Gulsen4224 @Asyos34 @oznr3434 @__mom1 @Ginger_ banada yorum yapabilir misiniz 🌺
irem01 Satinur_66 canım ben çok iyi anlamıyorum biraz daha büyük olsaydı fikir verebilirdim ama kız hissettim bı dahaki gittiğinde tekrar at 😊
Ozgekrks dolunayes 11.11..1993 benim 01.12.1991 eşimin 21 Mart ilk regl Beta ölçümü yok idrarla öğrenmiştim Banada yorum yapar mısınız 🌺
Emine_ylmaz63 dolunayes Benim 05.07.2000 Eşim=28.01.1995 Bthcg ilk ögrnedigimde 342 Son adet T= 9nisan
Busbusd1 dolunayes benımkinede bakarmısın Eşim 17.11.1992 Kendim 27.12.1998 Beta 847 Son reglim 26 mayıs
Satinur_66 irem01 teşekkür ederim canım tamam 2 hafta sonra a tekrar yazcam sana, ılgın ıcın ayrıca teşekkür ederim, ❣️
Ciftannis irem01 karından ultrason ve bebis sağ tarafa tutunmuş dedi doktor. Oğlumda soldaydi ama doktor bu da erkek bence diyor çıkıntı var gibi dedi