Yeniiannee Hanımlar bugün ikinci doz tetanoz aşısını oldum, hemşire Doğumdan sonra tekrar yapılması gerektiğini söyledi bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim..
Efuli53 Yeniiannee bnde bugun oldum ıkıncı dozu. Banada dogumdan snra yapıcaz dedi . İkinci gebelıkte sanırım dozu az oluyor