51fatma canım bana da özel demişti kafası büyük diye devlete gittim öyle birşey yok dedi şekli duruşu öyle gözüktüğü için büyükk denmiştir dedi. Eğer içine sinmiyorsa bence başka bi doktora veya bi devlet hastanesine bak allahın izniyle korkma birşey yoktır olsa bile tülbentle bağlıyolar eskiler sağa sola çevirceksin doğuduğnda düzelir yani