esnyz14 Kızlar 33+3üz bebiş sürekli toplanıyor nefesim daralıyor bir tık belimde ağrı var ama aşırı derecede değil, yalancı sancı olabilir mi hastaneye gitmeli miyim ? 🥹🫶🏻
zeynozey esnyz14 dinlenince geçiyorsa yalancı sancı canım, o haftalarda toplanıyor sürekli, 20 dk da bir aynı durum yaşanırsa acile git
defneveannesii_ esnyz14 Bebişim bi ılık duş al uzan, ağrılarını kasılmalarını takip et, eğer adet sancısına benzer ağrılar bi de o bel ağrın devam ederse acile git mutlaka normalde yalancı sancı dinlenince duş alınca geçiyomuş🤭
Smsmzmz esnyz14 selam canım aynı durum bende de var 34+2 olduk gün içinde ter basiyor birden bi toplanıyor göğsümun tam altında nefes alamıyorum kalp krizi geçirecek gibi oluyorum oturuyorum sağa bı kayiyor uzanıyorum bu sefer tekme atıyor canim çok acıyor napcam bilmiyorum
esnyz14 zeynozey işte sürekli toplamaya başladı kendini korkutan da o, sola yatıyorum hala topluyor kendini🥹
esnyz14 defneveannesii_ duş aldım balım, duşta da rahatlamadı hiç sola doğru uzandım toplanmaya devam ediyor hala bel ağrısı var ama şiddetli değil bi gideyim bari.🥹🫶🏻
esnyz14 Smsmzmz Bende öyle normalde de toplanıyordu ama sanki bugün biraz daha fazla ve ağrı da eşlik ediyor o korkutuyor ya
esnyz14 Smsmzmz zeynozey kuzular gittim sancı çıkmadı çok şükür suyum sınıra yakınmış bebek pozisyon olarak yanmış bundan dolayı kasılmaların oluyor bebek toplanıyor olabilir dedi doktor suyu takipli olduğun doktor takip etsin herhangi bir sorun görünmüyor dedi şükür. Sizlere de teşekkür ederim💕
esnyz14 zeynozey sanırım alt. öyle anladım ama kendi doktoruma gidip tekrar bilgi alacağım şimdilik sorun yok demesi içimi rahatlattı inşallah sorun yoktur