Nurselin
Değerlerim bir türlü yükselmiyor kansızlık ve vitamin eksikliği haplarımı da kullanıyorum ama yükselmedi Bi türlü doğumu da zorlaştırıyormuş galiba kansızlık korkuyorum be yapmam lazım tavsiye verecek var mı kan değeri düşük olup Doğum yapan var mı