yenibirannis Kızlar aranızda şeker yükleme testini yaptırmayan varmı Dr istemedi de bişe demedi demedi de bi sorun oldumu sizce kesin yaptırılmalımı 😇
Nesedmrer yenibirannis yani ben yaptırdım ama çok ta gerekli bisey değilmiş hiçbirsey çıkmadı çok şükür boşu boşuna dayadım bebeme glikozu ama siz doktora danışın belki başka testlerle anlar şekeriniz olup olmadığını
yenibirannis Tgcgkhn benm mayıs ayında bakılmış glıkoz 76 cıkmıs aç karnına tabi tok karnına hiç bakılmadı bilmiyorum inş yoktur ya şekerim falan
yenibirannis Tgcgkhn ne güzel inş saglklı bi şekilde kucağına alırsın zamnnda canm bizimde tarihimiz belli oldu o tarihe kadar bişe çıkmaz inş🙏❤
Tugce3561 yenibirannis bende yaptırmadım doktorum tavsiye etmedi 34+3 haftalık hamileyim şimdilik her şey yolunda az kaldı doğuma zaten🌸
1kucukbaby yenibirannis yaptırmadım kan verdim şekerimde çıkmadı şimdi pazartesiye kadar evden kontrol ediyorum