Gamzebas merhaba,
Bende eskişehirdeyim. 15 haftamda doktorum fakr etti ilk gebeliğim buarada.
17 haftalıklen rahim ağzı yetmezliğinden dikiş atıldı.
acıbadem dr. Mine inan a gidiyorum. Ve çook memnunum anestezi aldım 1 gece hastanede kaldım çok şükür ağrım sızım olmadı hiç. Şuan 25 haftalık oldum. Wc dışında kalkmıyorum hiç haftada bir defa duş.. Çok geçmiş olsun umarım bebeğinde sende sağlıkla birbirinize vaktinde kavuşursunuz