Merhaba öncelikle sağlıkla gelsin bebeğiniz ve bir nefeste doğum yapın inşallah 🌸 serklaj dikişleri alınırken değil, işlem esnasında rahim ağzına ulaşırlarken bir tık sızlama olabiliyor haliyle (alttan muayene ediliyormuş gibi düşünebilirsiniz) ama inanın bana korkacak hiçbir şey yok çünkü dikişler alınırken acımıyor ve önlem amaçlı atılan dikiş çoktan iyileşmiş oluyor. İçinizi ferah tutun ve bebeğinize kavuşmanın heyecanını yaşayın. Sağlıkla kalın. 😊🌸