5 haziranda Astralbaby sitesinden hastane çıkışı aldım. Adamlar ürünü 1 aydır göndermedi doğum yapacağım tarihi belirttim şükür Salı günü kargoyu çıkardılar, ama bugün bir gördüm ki sonuç Manisa’da bir adrese gönderilmiş ben İstanbul’da yaşıyorum. Bu kadar Allah’a emanet iş yapan bir firma görmedim. Burada yorumları okumadan sipariş vermiş bulundum. Benle aynı sıkıntıyı yaşayan çok kişi olmuş forumda benim de başıma geldi. Ürünün geciktiğine, hastane çıkışına yetişemeyeceğine mi yanayım yoksa gelene kadar bebeğin irileşip içine girmeyeceğine mi yanayım. Resmen paramla rezil oldum.