kucugum 2 gun once hastanede yattim ntsde bebegin kalp atimi normal cikmadi sonra uyudugu icin iyi sonuc alamamisiz alttan 3 kere muane edildi ve bnm akintimla kan gelio cok deil leke seklinde sizce tekrar gitsem mi ben alttan muane etrikleri icin gelir die dusunuyorum agrim falan da yok normap agrilar bu arada 37+5 gunlugum
Annesininkuzusu0911 kucugum içüniz rahat etmediyse başka bir hastaneye gidin derim. Bu lar önemli konular bebeğin sağlığıyla ya da kendi sağlığınızla ilgili konularda tek hastabeye bağlı kalmayı doğru bulmuyorum