Kızlar ya çarşamba acil sezeryan oldum ve koca göbeğim var hala sanki hamileymişim gibi ama baya yani sizce gider mi kalır mı 🥲 bir de sezeryan sonrası için her türlü öneriye açığım neler yapmaliyjm neler yapmamalıyı yemeliyim yemeyelim falan dikiş için falan önerileri bekliyorum muah 😘