Dhskn_ benim vücudumda geçen kış bir anda çoğaldığı için doktora gitmiştim vitiligo diye düşünerek. Doktor bir ışıkla baktı, mantar türüymüş. Krem sürdüm vücudumu mantar şampuanı ile birkaç kez yıkadım geçti. Umarım bebişin de böyle bişeydir. Vitiligo değildir inşallah