Elif_111 yarın 2 hafta olucak hamile olduğumu öğreneli ve 2 haftadır kanamam hiç geçmedi bildiğiniz çok aşırı değil ama normal regl görüyorum. 7 kere filan hastaneye acile gittim ama hiç bi sorun yok dediler. Hatta dün kan pıhtısı gibi bişey geldi hemen acile gittim hamileliğin ilk aylarında normal dediler ama önlem amaçlı kan aldılar kan sonucu yüksek çıkınca ultrasonlada baktılar. Tahmini 6 haftalık dedi doktor. Progestan kullanıyorum günde 2 kez ama kanama asla durmuyo.