Kızlar ben catlatma ignesi vuruldugum günü ilk gün sayarak 11. Gün akşam kan verdim sonuc 0.711 sonra sabahına 12. Gunde test verdim aynı yerde 1.67 idi akşam şimdi devlete gittim başka hastaneye acile 2.61 çıktı bu 2.61 çıkmadan önce kaset test yaptım silik cizgi cikti bugün 12. Günüm kimyasal olma ihtimali varmi kasiklarim hep batıyor ama sanki tutunamiyor yine bu arada çok kimyasalim var ondan erken test yapıyorum