2evlat1anne Hastane için 1 nohut battaniye 1 penye battaniye 2 tane de müslin koydum havalar sıcak malum doğum sonrası yeterli olur mu sizce hangisini kullandınız?
zeynozey 2evlat1anne 1 pamuk battaniye 1 müslin battaniye aldım ben yeter bence dediğiniz gibi havalar çok sıcak
preg_tug 2evlat1anne ben bir battaniyeyi hastane yatagına carsaf olarak kullandım. İstersneiz hesaplamanızı öyle yapın
2evlat1anne zeynozey bende öyle düşündüm eve geçince uzun kollu takım bile giyemezler çok sıcak tek zıbın ancak
2evlat1anne preg_tug isimli penye battaniyesini altına sererim diye düşündüm sıcak zaten olmadı nohut battaniyeyi sererim