Ysn Pnrbtr bir perinatologa gidin isterseniz onlar daha iyi bana da kadın doğumcular 2 yıl asla dediler perinstolog 4 ay sonra izin vermişti
Leylaleyla Bende yaşadım 9 ay sonra tekrar gebelik yasadim.simdi 17 haftalık hamileyim.....bu konuda çok söyleyen yazan var ama en önemlisi değerinin hızla sıfıra düşmesi....bir müddet geçtikten sonra soğan kurunu yap ....değerlerini düzenli aralıklarla kontrol ettir ben prof da dahil olmak üzere 5 doktora göründüm hepsinin söylediği şey ayniydi neden olduğu bilinmiyor evet tekrar yaşama olasılığın fazla ama bi defa oldu bitti düşünme dediler .....
Pnrbtr Leylaleyla zaten binde bir bulduysa yüzde 10 da bulur 🙁 çok üzücü. Allah bebeğine kavuşmayı nasip etsin inşalah sağlıkla
Leylaleyla Pnrbtr insallah ama kötü düşünme...ıyi olsun herşey bazı doktor y ay bazıları 1 sene önermiyor
AyEr Benımde dusuk oldu uc ay sonra hamıle kaldım bana ıkı yıl demıstı sonra doktora gıttım dedı uc ay sonra kalırsın ❤️