Bende çekildim 2 ayımda hamile kaldım şimdi son günlerimi sayıyorum doktorlar gerekli gorduyse kesinlikle yapın tüplerde tıkanma oluyo bununla açılıyo ve hamile kalma şansınızı maksimum oluyo
İnternetten filan baktiysan herkes çok zor filan yazmış aldırış etme zorluğu yok normal alttan sıvı veriliyo bu kadar o esnada röntgen çekiliyo